Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

H εκδοχη της Σασσας..(ενα ελαχιστο tribute)


1.ΓΕΓΟΝΟΣ:Εβρεξε για λιγη ωρα,η Σασσα επρεπε να φορτωσει το αυτοκινητο και να φυγει ταξιδι,με αποτελεσμα καποιες σταγονες νερου να πεσουν πανω της.

Η ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΣΑΣΣΑΣ:"Μεσα στον απιστευτο κατακλυσμο που γινοταν,με ενα τσουναμι 15 μετρων να πλησιαζει απειλητικα προς το σπιτι,ειχα 5 λεπτα να φορτωσω το αμαξι και να ξεκινησω πριν βρεθω ερμαιο των φυσικων φαινομενων.Με το ενα χερι κουβαλουσα τα πραγματα,ενω με το αλλο προσπαθουσα να κρατηθω στην επιφανεια του νερολακκου βαθους 5 μετρων που δημιουργηθηκε στα πρωτα 10 λεπτα της βροχης διπλα απ το σπιτι μου και εγινε και προσωρινο καταφυγιο 2 κροκοδειλων οι οποιοι δυσκολευαν ακομα περισσοτερο την κατασταση.Τελικα 15 δευτερολεπτα πριν το τσουναμι φτασει στο υπεργρηγορο αμαξι μου,καταφερα,εβαλα μπρος και διακτινιστηκα 20χμ μακρια."

2.ΓΕΓΟΝΟΣ:Η Σασσα εχει να παει για ψωνια και μετα για ενα καφε.

Η ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΣΑΣΣΑΣ:"Δε φανταζεστε τι ταλαιπωρια σημερα!!!Απ το πρωι λειπω απ το σπιτι,ειχα τοσες δουλειεεεες να κανωωωω.Μιλαμε εχουν πονεσει τα ποδια μου απ το περπατημα.Περπατησα ολο το κεντρο,ολες τις συνοικιες,πρεπει να κανα τουλαχιστον 70χμ με τα ποδια.Αφου να φανταστειτε,το τακουνι μου εχασε 2 ποντους επειδη ελιωσε!!Δεν ψωνισα κατι βεβαια,γιατι δεν προλαβα,μια και ειχα δουλειες,δηλαδη να παω για καφε.Εκει να δειτε ταλαιπωρια...μου φεραν ενα καλαμακι μικρο και μου πεφτε μεσα στο ποτηρι και μιλαμε εγινα πτωμα απ την προσπαθεια να το κρατησω στην επιφανεια και να πιω καφε.Ειμαι εξαντλημενη,οποτε δεν παιζει να βγω."

3.ΓΕΓΟΝΟΣ:Η Σασσα διαβαζει για την εξεταστικη και οπως χιλιαδες φοιτητες,εχει αγχος.

Η ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΣΑΣΣΑΣ:"Τι θελετε γαμωτο??Δεν εχω χρονο!Δεν την παλευω!Θελω να βγω και να παω σ αυτο το μαγαζι,σε κεινο το συγκεκριμενο τραπεζι,ακριβως στις 10 το βραδυ και θα φυγω στις 11 γιατι εχω διαβασμα και δεν προλαβαινω.Δεν εχω χρονο,σας το ειπα?Δεν πειναω.Ποναω παντου.Επισης δεν εχω χρονο.Για καφε μπορω μονο το μεσημερι καμια ωριτσα.Α ναι,δεν εχω χρονο.Εχω νευρα.Δεν παει αλλο.Και για να μην ξεχνιομαστε,δεν εχω χρονο.Ειναι το πιο δυσκολο μαθημα ολων των εποχων.Φημες λενε πως ο Αινσταιν ειχε κοπει και το περασε με την 2η.Στην τελικη δεν εχω χρονο.Εχω και κατι δουλειες.Αλλα οχι χρονο.Τα νευρα μου γενικα.Τεσπα,κλεισε το τηλεφωνο,δεν εχω ορεξη,διαθεση και χρονο."

Φημες θελουν την Σασσα ως προσωπο υπαρκτο,αλλα αυτο δεν μπορει να επιβεβαιωθει.Iσως ολα αυτα να ειναι και υπερβολες,αλλα τοτε θα ειχαμε υπερβολες των υπερβολων και να καταληγαμε σε υπερβολικα υπερβολικες υπερβολες,υπερβαλλοντας υπερβολικα.

Τo be continued...maybe!

1 σχόλιο:

  1. ksexases na anafereis oti ayto poy forto8ike sto aytokinito itan ena krebati! to katalabaineis? ena olokliro krebati! an einai dynaton..kai to ebala moni moy, olo monaxi soy leo, ypo tis syn8ikes poy perifrafontai parapano akribos omos...ti na po..enio8a sa to noe poy i8ele se mia barka na balei enan elefanta ena ekane kataklysmo! kai bale kai kamia kalyteri foto...sigoyra oxi ksan8ia!! eipame!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή